N. LYGEROS PhD

Opus

1862 - Δομικά στοιχεία και ανάπτυξη του παιδιού

Ένας αποτελεσματικός τρόπος εξέτασης των δομικών στοιχείων σε σχέση με την ανάπτυξη του παιδιού, είναι η μελέτη των γεωμετρικών σχημάτων. Αυτά μπορούν ...

1861 - From Leonardo da Vinci to the invention of science

The work of Leonardo da Vinci as an entirety, constitutes a reflection on the current separation of science and art. But its actual substance is not here. ...

1861 - Από τον Leonardo da Vinci στην εφεύρεση της επιστήμης

Το έργο του Leonardo da Vinci ως ολότητα αποτελεί έναν προβληματισμό για τον τωρινό διαχωρισμό της επιστήμης και της τέχνης. Η ουσία του όμως δεν είναι ...

1860 - Leonardo da Vinci en tant que paradigme

Même si les spécialistes considèrent que de manière globale nous ne connaissons que très peu Leonardo da Vinci, il est incontestable que celui-ci demeure ...

1860 - Ο Leonardo da Vinci ως παράδειγμα

Μολονότι οι ειδικοί πιστεύουν πως σε παγκόσμιο επίπεδο δεν γνωρίζουμε παρά ελάχιστα τον Leonardo da Vinci, είναι αδιαμφισβήτητο πως εκείνος παραμένει ...

1859 - Μετάφραση της πρώτης σελίδας της επιστολής του Kneser προς Carathéodory (Cod. Ms. H. Kneser A12.9). (με E. Panidoy)

20.11.1949 Αξιότιμε κ. Καραθεοδωρή ! Για την ταχεία εκπλήρωση της επιθυμίας μου σας ευχαριστώ πολύ. Πράγματι μου γράφει ...

1858 - Le chevalier à la main sur la poitrine

Personne n’entendait son regard tous regardaient les mots de ses doigts. Ils ne voyaient pas seulement l’épée mais aussi l’étrange poignée. Des siècles ...

1858 - Ο ιππότης με το χέρι στο στήθος

Κανείς δεν άκουγε το βλέμμα του όλοι κοιτούσαν τις λέξεις των δακτύλων του. Δεν έβλεπαν μόνο το σπαθί αλλά και την παράξενη χειρολαβή. Αιώνες τώρα, ...

1858 - Рыцарь с рукой на груди

Никто не слышал его взгляда, все смотрели на слова его пальцев. Они видели не только шпагу, но и странную рукоять. На протяжении веков, ждет рыцарь ...

1856 - Remarques sur le débat à l’assemblée

L'ordre du jour appelle la discussion de la proposition de loi de M. Didier Migaud et plusieurs de ses collègues complétant la loi du 29 janvier 2001 relative ...

1855 - Dossier de presse : Les Trente Baisers du soleil

Quand l’auteur écrit les Trente Baisers du Soleil, il n’écrit pas seulement un roman conventionnel ou un recueil poétique de nouvelles, il écrit un opéra ...

1855 - Δελτίο τύπου: Τα τριάντα φιλιά του ήλιου

Όταν ο συγγραφέας γράφει τα τριάντα φιλιά του ήλιου δεν γράφει μόνο ένα συμβατικό μυθιστόρημα ή μία ποιητική συλλογή διηγημάτων, γράφει μία οπτική όπερα ...

1854 - Silence

Quand nous vîmes les trois doigts de la foi sur la main de la petite nous ressentîmes la passion du geste et restâmes immobiles. Nous ne souffrions ...

1854 - Σιωπή

Όταν είδαμε τα τρία δάκτυλα της πίστης Πάνω στο χέρι της μικρής Νιώσαμε το πάθος Της κίνησης Και μείναμε Ακίνητοι. Δεν πονούσαμε πια.

1854 - Молчание

Когда мы увидели три пальца веры на руке малышки мы ощутили страсть жеста и остались неподвижны. Нам уже не было больно.

1853 - Misérabilisme politique et travail de propagande

Le projet de loi sur la pénalisation montre d'une part le misérabilisme politique et d'autre part le travail de propagande. La première partie concerne ...

1852 - L’humanité du monstre

Même les amis n’étaient pas prêts A rencontrer Le petit homme. Ils lui prirent la main Sans sentir ses articulations. Ils entendirent son humour ...

1852 - Η ανθρωπιά του τέρατος

Ακόμα και οι φίλοι δεν ήταν έτοιμοι να συναντήσουν τον μικρό άνθρωπο. Έπιασαν το χέρι του δίχως να νιώσουν τις κλειδώσεις. Άκουσαν το χιούμορ του ...

1852 - Человечность монстра

Даже друзья не были готовы встретить маленького человека. Они взяли его за руку, не чувствуя его суставы. Они услышали его юмор, не прожив боль. ...

1851 - Τα τέρατα

Πάνω στο πεζοδρόμιο κάτω στον δρόμο έγινε η συνάντηση των τεράτων. Είχαν χρόνια να χαθούν γιατί τα λόγια έκλειναν τα χείλη. Και μόνο όταν βρέθηκαν ...

1851 - Les monstres

Sur le trottoir Sous la route Eut lieu la rencontre Des monstres. Cela faisait des années qu’ils ne s’étaient perdus Car les mots Fermaient les lèvres. ...

1850 - Condamnation de la barbarie

Le projet de loi n'est pas seulement une pénalisation de l'inconscience, c'est avant tout une condamnation de la barbarie. Il ne s'agit pas non plus de ...

1849 - Enseignement non uniforme

L’enseignement non uniforme est particulièrement indispensable dans les sciences fondamentales car celles-ci ne s’appuient que sur des schémas mentaux ...

1848 - L’absurde de la mode

A cette époque Tout était une question de mode. L’humanité n’avait pas de sens. La société voulait le présent, Et l’avenir enclavé du passé Devait ...

1848 - Το άτοπο της μόδας

Την εποχή εκείνη όλα ήταν θέμα μόδας. Και η ανθρωπιά δεν είχε νόημα. Η κοινωνία ήθελε το παρόν, και το εγκλωβισμένο μέλλον του παρελθόντος έπρεπε ...

1847 - Ελληνικές προσφυγές

Το πλαίσιο των ελληνικών προσφυγών για την Ίμβρο, την Τένεδο και την Κωνσταντινούπολη, είναι σχετικά απλό εφόσον βασίζεται στην αρχή ότι ισχύει η Συνθήκη ...

1846 - The audacity of existence

That child had the audacity to exist, yet at that time it knew not of it and it would not understand why society was letting it on the margin. When ...

1846 - L’audace de l’existence

Cet enfant avait l’audace d’exister, seulement en ce temps-là il ne le savait pas et ne comprenait pas pourquoi la société le laissait en marge. Quand ...

1846 - Το θράσος της ύπαρξης

Εκείνο το παιδί είχε θράσος να υπάρχει, όμως εκείνη την εποχή δεν το ήξερε και δεν καταλάβαινε γιατί η κοινωνία το άφηνε στο περιθώριο. Όταν μεγάλωσε ...

1845 - Les arbres de la mémoire

Le vent a beau souffler Les arbres ne s’en vont pas, Ils appartiennent à la terre de la souffrance, Là où sont nées l’œuvre Et la passion. Les oliviers ...

1845 - Τα δέντρα της μνήμης

Όσο και να φυσάει ο άνεμος τα δέντρα δεν φεύγουν, ανήκουν στη γη του πόνου, εκεί που γεννήθηκε το έργο και τα πάθη. Οι ελιές δακρύζουν κάθε χρόνο ...

1844 - La société et le cas Leonardo da Vinci

Si nous voulons examiner le comportement de la société vis-à-vis du génie universel, le cas de Leonardo da Vinci est tout à fait exemplaire. Dans son ensemble ...

1843 - Continuum Génocidaire

Le génocide n'est pas seulement un acte de barbarie. En tant que crime contre l'humanité, le génocide est une mesure inhumaine. Il permet de jauger la ...

1842 - Πολεμολογικοί στοχασμοί

Αν και δεν είναι αυτονόητο, εκτός τομέα της πολεμολογίας, πολλές πολεμικές αρχές επηρεάζουν δυναμικά και όχι πάντα θετικά, τις κοινωνιολογικές και οικονομικές ...

1841 - Από την αξία στο κόστος

Ο John Kenneth Galbraith στο βιβλίο του με τίτλο Ταξίδι στο χρόνο της οικονομίας γράφει: «Η ανοησία, όταν μάλιστα διαθέτει γόητρο, μπορεί να είναι καθοριστικός ...

1840 - Morceaux de futur

Tous à leur manière ils cherchaient A prévoir l'avenir, A maintenir le présent Et à oublier le passé. Seulement il existait des hommes Qui ne vivaient ...

1840 - Κομμάτια μέλλοντος

Όλοι τους έψαχναν έναν τρόπο για να προβλέψουν το μέλλον, για να διατηρήσουν το παρόν και για να ξεχάσουν το παρελθόν. Υπήρχαν όμως και οι άνθρωποι ...

1840 - Части будущего

Все искали способ предсказать будущее, поддержать настоящее, и забыть прошлое. Но были и люди, которые не жили без прошлого, не принадлежали настоящему, ...

1839 - Le monstre

Quand ils regardaient l'homme Ils voyaient le monstre. La société ne leur avait pas appris Que son monstre était l'homme. C'est pour cela qu'ils voulaient ...

1839 - Το τέρας

Όταν κοιτούσαν τον άνθρωπο, έβλεπαν το τέρας. Η κοινωνία δεν τους είχε μάθει ότι το τέρας της ήταν ο άνθρωπος. Γι' αυτό ήθελαν να το εξοντώσουν. Και ...

1839 - Монстр

Когда они смотрели на человека, видели монстра. Общество не научило их, что ее монстр был человеком. Поэтому они хотели уничтожить его. И только, ...

1838 - The notion of life

You didn't know what slavery mean, you horizon did not touch prison. You didn't know what freedom mean, your world did not surpass society. But still, ...

1838 - Le sens de la vie

Tu ne savais pas ce que signifiait esclavage, Ton horizon n’atteignait pas les barreaux. Tu ne savais pas ce que signifiait liberté, Ton monde ne dépassait ...

1838 - Το νόημα της ζωής

Δεν ήξερες τι σημαίνει σκλαβιά, ο ορίζοντάς σου δεν έφτανε τα σίδερα. Δεν ήξερες τι σημαίνει ελευθερία, ο κόσμος σου δεν ξεπερνούσε την κοινωνία. Κι ...

1837 - Περί Ευαγγελισμού του Leonardo da Vinci

Ο πίνακας του Leonardo da Vinci που βρίσκεται στην Πινακοθήκη Ουφίτσι στη Φλωρεντία, έχει τίτλο και θέμα τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Η τεχνική του είναι ...

1836 - La nécessité de justice

Des combats comme celui qui a été livré pour que le Mémorial Lyonnais puisse exister, montrent que la nécessité de justice peut être une véritable arme ...

1835 - Illumination

Le Maître regardait la flamme de la bougie. Il hésitait à s'exprimer car il savait que le silence buvait ses paroles. Elle naissait dans un lac de ...

1834 - Pensées

Eclairé à la bougie, il écrivait à son unique ami. Le temps des moulins les avait traversés et ils garderaient à jamais le souvenir du combat, du ...