N. LYGEROS PhD

Opus

10698 - Ο μυστικός λόγος

- Μα είπε τα ίδια. - Ποιος; - Εκείνος. - Και τι σημαίνει αυτό; -‘Οτι μας διαβάζει. - Και δεν το ήξερες; - Το ήξερα! Πώς δεν το ήξερα. - Μα τότε; ...

10697 - Γαλάζια φωτάκια

Γαλάζια φωτάκια δείχνουν το μονοπάτι μέσα στο σκοτάδι σαν ν’ άφησε κάποιος κομμάτια φωτός για να μη ξεχάσει κανείς πια προς τα πού είναι ο ουρανός ...

10696 - Πλάγιες γραμμές

Πλάγιες γραμμές δείχνουν το μέτωπο ενός κρυφού φτερού που δεν πετάει αλλά κόβει κάθετα τον άνεμό μας για να παρθεί η κατεύθυνση που δεν θα υπήρχε, ...

10695 - Όταν κατονομάζεις

Όταν κατονομάζεις γίνεσαι πιο ανθρώπινος γιατί δεν είσαι μόνο άνθρωπος αλλά και συνάνθρωπος που αναγνωρίζει το κοινό έργο που δεν γίνεται όταν ...

10694 - Λειτουργικά αισθητικό

Λειτουργικά αισθητικό είναι το αντικείμενο του παράδοξου κείμενου όταν το διαχειρίζεται η στρατηγική συμβουλή που δεν μπορείς καθόλου να εφαρμόσεις ...

10693 - Νέα απόφαση του ΔΔΔ και διευκρινήσεις

Η νέα απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου Δικαιοσύνης της Χάγης ακολουθεί τα νοητικά σχήματα των αποφάσεων του 1982 και 1985, όσο αφορά στο θέμα της υφαλοκρηπίδας ...

10692 - Le ciel de métal

Le ciel de métal, structure horizontale qui supporte le bleu malgré la pluie et le froid blanc aussi ne t'inquiète pas nous poursuivons notre but ...

10691 - L’ancien violon

L'ancien violon n'avait plus de maître et il attendait seul la naissance d'un autre pour parler à nouveau de la musique profane et de son essence ...

10690 - Η ομάδα του φωτός

Η ομάδα του φωτός σηκώνει το βάρος του για να το δουν όλοι οι άνθρωποι για να τους δώσει το απαραίτητο κουράγιο όταν είναι μόνοι μέσα στο σκοτάδι, ...

10689 - Massacre de Chios. (Hommage à Delacroix). (Dessin sur papier B6, 12.5×17.5)

Massacre de Chios. (Hommage à Delacroix). (Dessin sur papier B6, 12.5x17.5)

10688 - Étude de femme. (Hommage à Delacroix). (Dessin sur papier B6, 12.5×17.5)

Étude de femme. (Hommage à Delacroix). (Dessin sur papier B6, 12.5x17.5)

10680 - Βαθιές αναπνοές

Βαθιές αναπνοές άπειρες αντοχές, για την πατρίδα ρε γαμώτο για το λαό μας ρε παιδιά, κι εσείς ακόμα αναρωτιέστε αν πρέπει να πάρετε μέρος στον ...

10679 - Δύσκολες εποχές για τους ραγιάδες

Όσοι έζησαν την αρχική περίοδο του Σχεδίου Ανάν στην Κύπρο θυμούνται και τις δηλώσεις του καθενός, ειδικά των ραγιάδων. Εκείνη την εποχή ο κυπριακός λαός ...

10678 - Το έργο των μαθητών

Το έργο των μαθητών δεν είναι λεπτομέρεια διότι ο Δάσκαλος βασίζεται πάνω τους για να δημιουργήσει την πραγματικότητα που φαίνεται σε όλους αυτονόητη ...

10677 - Η Αντίσταση στο Καστελλόριζο

Η Αντίσταση στο Καστελλόριζο αρχίζει από το σχολείο διότι εκεί βρίσκονται οι επόμενοι άνθρωποι, εκεί ζει το μέλλον και ο συνδετικός κρίκος που ενώνει ...

10676 - The new disciples

The new disciples do not know whether they worth not only being what they are but also belonging to the group of the work which is necessary for ...

10676 - Οι νέοι μαθητές

Οι νέοι μαθητές δεν ξέρουν αν αξίζουν όχι μόνο να είναι αυτό που είναι αλλά και να ανήκουν στην ομάδα του έργου που είναι απαραίτητο για την εξέλιξη ...

10675 - Ελληνική ΑΟΖ και timing

Το χτένι έχει φτάσει στον κόμβο. Όλη η προετοιμασία της διαδικασίας της θέσπισης της ελληνικής Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης είναι πια τελειωμένη. Το ...

10674 - Intervention du Pr. N. Lygeros lors de la Commémoration du 80e Anniversaire de la Famine Génocide de 1932/33 en Ukraine – Mémorial de tous les Génocides, Lyon, 24/11/2012

Je voudrais aller dans le sens de ce qui a été dit sans répéter, donc aller un peu plus loin, simplement rappeler même aux Ukrainiens que quand on mentionne ...

10673 - Dans le palais d’été

Dans le palais d’été nous attendait patiemment une série de tapisseries sur le thème de la Pastorale qui avait été créée grâce aux cartons du ...

10672 - Devant la tapisserie

Devant la tapisserie nous regardions le temps à travers la soie et la laine pour saisir l’instant de la création mythologique et nous abstraire ...

10671 - Τα θύματα είναι περισσότερα

Τα θύματα είναι περισσότερα από όσους γνωρίζουν κι αναρωτιέσαι ποιος είναι ο σκοπός μας κι αν έχει αξία μέσα στην αδιαφορία, ξεχνάς όμως ότι οι ...

10671 - Las víctimas son más

Las víctimas son más que los que saben y te preguntas cuál es nuestra meta y si esta posee valor en la indiferencia, te olvidas, en cambio, de que ...

10670 - Sobre la mano

Sobre la mano había una herida casi invisible muy antigua a la que nadie prestaba atención sin embargo sabías cuán profunda era y qué significaba ...

10670 - Πάνω στο χέρι

Πάνω στο χέρι υπήρχε μια πληγή σχεδόν αόρατη πολύ παλιά που κανείς δεν πρόσεχε κι όμως ήξερες πόσο βαθειά ήταν και τι σήμαινε για το παρελθόν ...

10669 - Contra el genocidio

Contra el genocidio te haces ser humano porque todo es más grande que cada acción tuya pero tu obra cambia el futuro y deja a los siguientes una ...

10669 - Ενάντια στη γενοκτονία

Ενάντια στη γενοκτονία γίνεσαι άνθρωπος διότι είναι όλα μεγαλύτερα από κάθε σου πράξη αλλά το έργο σου αλλάζει το μέλλον και αφήνει στους επόμενους ...

10668 - Μaieutic method questions

- Master, for which genocide would you like to specifically speak about and where, if you could? - About all. Everywhere. - Yes, but the core of all ...

10668 - Ερωτήματα Μαιευτικής (με Θ. Χριστοδούλου)

- Δάσκαλε για ποια γενοκτονία θα ήθελες να μιλήσεις συγκεκριμένα και πού αν μπορούσες; - Όλες. Παντού. - Ναι, ο πυρήνας όμως όλων; - Το έγκλημα κατά ...

10667 - Για τη μνήμη των θυμάτων

Για τη μνήμη των θυμάτων δεν αρκεί να βρίζεις το πολιτικό καθεστώς πρέπει και με τις πράξεις σου ν' αποδείξεις ότι αγαπάς και όχι μόνο λυπάσαι πρέπει ...

10666 - Η Κυπριακή ΑΟΖ ως αιχμή του δόρατος

Ακόμα και στις δυσκολίες, η Κυπριακή ΑΟΖ λειτουργεί ως αιχμή του δόρατος. Για ένα πολύ απλό λόγο, η στρατηγική επένδυσή της είναι πολλές τάξεις μεγαλύτερη ...

10665 - Ο Otto Hönigschmid στο φωτογραφικό υλικό του Κ. Καραθεοδωρή

Στο φωτογραφικό υλικό του Κ. Καραθεοδωρή βρίσκουμε αναφορά στον Otto Hönigschmid. Πιο συγκεκριμένα βρίσκεται στις φωτογραφίες της παρέλασης του 1926 για ...

10664 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, 16 Ιουλίου 1940. (με Β. Τσατσαμπά)

C. Carathéodory Münche 27 Rauchstrasse 8 Hern Prof Dr J Kalitzunakis Berlin - Spandau Boxflede Schwanensteg 4 Φίλε κ. Κ. Πώς εφαντάσθητε ...

10663 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, Ιανουάριος 1936. (με Β. Τσατσαμπά)

Hern Prof Dr J Kalitzunakis Berlin - Wilmesdorf Hohenzollerndamm 184. 1936 Φίλε κ. Καλιτσουνάκι Σας εύχομαι αίσιον τό Νέον Έτος καί πολλά έτη ...

10662 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, 10 Οκτωβρίου 1935. (με Β. Τσατσαμπά)

Prof Dr J. Kalitzunakis Athen (Griechenland) Palaion Falhron od Paseidwnos 66 6.10.35 Αγ. Κ. Καλιτσουνάκι Ευχαριστώ για τήν χάρταν σας που με ...

10661 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, 17 Μαΐου 1926. (με Β. Τσατσαμπά)

C. Carathéodory Münche 27 Rauchstrasse 8 17.5.26 Hern Professor Dr Kalitzunakis Berlin Mommsenstrasse 28 Φίλε κ. Καλιτσουνάκι, Πολύ σας ...

10660 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, Δεκέμβριος 1927

Έξω από την εν Μονάχω εκκλησία μας Αρχιμανδρ. Κος Ιω. Ανδρεάδης Κος Κύρτους Ιωάννης Κος Κακριδής Κα, Κος Καραθεοδωρής Κος Ζαῒρης -15 °C 15 Dezember ...

10659 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, Μάρτιος 1927

Κος, Κα Καραθεοδωρή Πρό του Armee Museum Στόν Hofgarten Μάρτιος 1927, München Vom Armeemuseum zur Staatskanzlei

10657 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, Νοέμβριος 1926, ΙΙI

i. Καθ. Otto Hönigschmid Aναλυτική Χημεία München Νοέμβριος 1926 Ο Otto Hönigschmid στο φωτογραφικό υλικό του Κ. Καραθεοδωρή

10656 - Καταγραφή επιστολής Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή, Νοέμβριος 1926, ΙΙ

1) Καθ. Arnold Sommerfeld (Θεωρητική Φυσική) 2) Kαθ. Constantin Karatheodory (Μαθηματικά) 3) Καθ. Heinrich Wieland (Οργανική Χημεία) München Nov. ...

10654 - Ο Διευθυντής του Μουσείου

Ο Διευθυντής του Μουσείου δεν είναι μόνο άνθρωπος διότι πρέπει να παλέψει και με την αδιαφορία αλλά και με τα κτήνη που δεν δίνουν σημασία στο έργο ...