N. LYGEROS PhD

Opus

12012 - Hommage à Boucher. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42×29.7 A3).

Hommage à Boucher. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42x29.7 A3).

12011 - Hommage au XXIème siècle. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42×29.7 A3).

Hommage au XXIème siècle. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42x29.7 A3).

12010 - Hommage au XVIIIème siècle. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42×29.7 A3).

Hommage au XVIIIème siècle. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42x29.7 A3).

12009 - Η πέτρινη γέφυρα

Η πέτρινη γέφυρα δεν ήταν πολεμικό έργο αλλά μόνο ειρηνικό διότι έπρεπε να προσφέρει στους ανθρώπους το πολύτιμο νερό που είχαν ανάγκη για να ζήσουν ...

12008 - A source of joy

A source of joy opened immediately with discreet moves which seemed like the maneuvers of strategy for he knew that1st May aimed at the revenge ...

12008 - Πηγή χαράς

Πηγή χαράς άνοιξε αμέσως με κινήσεις διακριτικές που μοιάζουν με τους ελιγμούς της στρατηγικής γιατί ήξερε ότι η πρωτομαγιά είχε ως σκοπό την ...

12007 - Tendresse intérieure. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42×29.7 A3).

Tendresse intérieure. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42x29.7 A3).

12006 - Rondeurs féminines. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42×29.7 A3)

Rondeurs féminines. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42x29.7 A3)

12005 - Onde de la femme. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42×29.7 A3)

Onde de la femme. (Sanguine sur papier épais grain moyen 42x29.7 A3)

12004 - Femme couchée (Sanguine sur papier épais grain moyen 42×29.7 A3)

Femme couchée (Sanguine sur papier épais grain moyen 42x29.7 A3)

12003 - Κυκλική παράσταση ενός συνόλου με μερική διάταξη με 11 στοιχεία και 17 σχέσεις (με Ν. Χατζηγεωργίου).

Εικασία SSU Poset 0000100111001001011000111000010001001010001100000000000 Αριθμός κόμβων: 11 Σχέσεις : 17 Γράφος Γράφος Hasse Αναπαράσταση ...

12002 - ΑΟΖ και μη συμβατικά αποθέματα

Όταν εξετάζουμε πλέον το θέμα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης της Ελλάδας δεν πρέπει να αναφερόμαστε μόνο στο μέγεθός της, που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο ...

12001 - Antoine de Saint Exupéry. (Feutre sur papier texture toile 17.7×12.7)

Antoine de Saint Exupéry. (Feutre sur papier texture toile 17.7x12.7)

12000 - Ο γέρος και ο πλάτανος

Όταν ο γέρος του Μωριά αντίκρισε τον πλάτανο όπου οι Οθωμανοί κρεμούσαν τους Έλληνες αναστέναξε βαθιά και πήρε την απόφαση να τον κόψουν για να ...

11999 - Νέα μάχη

Νέα μάχη ετοιμάσου να δώσεις γιατί είσαι μαχητής και δεν μπορείς να μείνεις στη θέση σου όταν ο αγώνας αναζητά τους ανθρώπους του για να πετύχει ...

11998 - Όταν μαζέψαμε τον ζεόλιθο

Όταν μαζέψαμε τον ζεόλιθο για πρώτη φορά εκεί που ήταν απαγορευμένος είχαμε στο μυαλό μας έναν άλλον αγώνα ακόμα πιο σκληρό που δικαιώθηκε με ειρηνικό ...

11997 - Μην ξεχάσεις τους Αρμένιους

Μην ξεχάσεις τους Αρμένιους όταν μιλήσεις για την ενέργεια γιατί ξέρουμε ποιοι είναι οι πραγματικοί σύμμαχοί μας επιπλέον όταν έχουμε το απέραντο ...

11996 - Το φως μέσα στο σκοτάδι

Το φως μέσα στο σκοτάδι ποιος μπορεί να το δει αν δεν ανοίξει πάλι τα μάτια του κι όμως οι περισσότεροι δεν το κάνουν διότι φοβούνται αυτό το μαύρο ...

11995 - Ακούσαμε και πάλι τις φωνές

Ακούσαμε και πάλι τις φωνές ενός κρυφού διαλόγου που επινόησε ο φιλόσοφος για να αποδείξει ότι το άτοπο μπορεί να έχει νόημα για την ελευθερία μας ...

11994 - Η δεύτερη άνοιξη

Η δεύτερη άνοιξη είναι το φθινόπωρο όπου τα δέντρα έχουν πια φύλλα που μοιάζουν με τα λουλούδια που γεννήθηκαν πριν το καλοκαίρι και θυμίζουν ...

11993 - Για τις δύσκολες ώρες

Για τις δύσκολες ώρες πρέπει να θυμάσαι και την παρεξήγηση του Albert Camus όταν θα είσαι σ' εκείνο το παράξενο ξενοδοχείο όπου οι σχέσεις οι ...

11992 - When the future awaits you

- When the future awaits you. - What should I do, Master? - Find negative time. - And hurry up. - Never! - Why? - Memory goes with slowness. - And ...

11992 - Όταν σε περιμένει το μέλλον

- Όταν σε περιμένει το μέλλον. - Τι πρέπει να κάνω Δάσκαλε; - Να βρεις τον αρνητικό χρόνο. - Και να βιαστώ. - Ποτέ! - Γιατί; - Η μνήμη πάει με την ...

11991 - Ο αδιάλλακτος

Ο αδιάλλακτος συνέχιζε το έργο του ακάθεκτος διότι ήξερε ότι υπήρχε η ανάγκη να γίνει για να ζήσει η Ανθρωπότητα, κι αν η κοινωνία τον είχε ...

11990 - Λευκές ορχιδέες

Λευκές ορχιδέες για να συνοδεύσουν το στεφάνι της άνοιξης αποφάσισα να στείλω κοντά στη λίμνη που προστατεύουν τα σιδερένια λουλούδια που αγγίξαμε ...

11989 - Άκου τη σιωπή

- Άκου τη σιωπή. - Δεν κατάλαβα. - Δεν ακούς; - Όχι. - Τότε γιατί μιλάς; - Για να καταλάβω. - Μόνο που κάνεις θόρυβο. - Και πώς να κάνω αλλιώς; ...

11988 - Νυχτερινός κλέφτης

Νυχτερινός κλέφτης που πειράζει τα άστρα μπορεί να μην είχες δει ποτέ στη ζωή σου γιατί δεν ήξερες ότι υπάρχουν τέρατα που προσφέρουν σε όλους ...

11987 - Γαλάζιες στάλες

Γαλάζιες στάλες πάνω στην επιφάνεια της καμπυλότητας έδωσαν ζωή σε μία νέα χαρά που περιμένει εδώ και χρόνια το απέραντο γαλάζιο γιατί είναι δικαίωμα ...

11986 - Το άλλο βλέμμα

Το άλλο βλέμμα μπορεί να μην είναι απόλυτα κατανοητό αν δεν κοιτάζεις τα πράγματα από την άλλη πλευρά όταν όμως η επινόηση του δασκάλου δεν πέφτει ...

11985 - Para el monumento de los Asirios

Para el monumento de los Asirios elegimos líneas simples para grabar sobre el granito y que todo el mundo vea a la pequeña niña, a la mujer con su ...

11985 - Για το μνημείο των Ασσυρίων

Για το μνημείο των Ασσυρίων επιλέξαμε απλές γραμμές για να χαράξουμε το γρανίτη και να δει ο καθένας το μικρό κορίτσι, τη γυναίκα με το στήθος που ...

11984 - Les Survivants Assyriens. (Feutre sur papier texture toile 17.7×12.7).

Les Survivants Assyriens. (Feutre sur papier texture toile 17.7x12.7).

11982 - Απέλαση και Αξιοπρέπεια. (Feutre sur papier texture toile 17.7×12.7).

Απέλαση και Αξιοπρέπεια. (Feutre sur papier texture toile 17.7x12.7).

11981 - L’animal de l’amour

L’animal de l’amour n’est pas Carmen mais Dulcinea qui connaît bien le gente masculine mais pas la noblesse ni la vraie ni celle des sentiments ...

11980 - Le rêve de la quête

Le rêve de la quête n’est pas accessible si personne n’ose aller au-delà de ce qui est permis sans se blesser car l’assurance de son existence ...

11979 - Noble Dame

Noble Dame même si tu ne saisis comment je te vois et tu penses sincèrement que tu ne vailles pas même une prostituée alors saches toi aussi que ...

11978 - Sans force et sans armure

Sans force et sans armure nous luttons sans cesse car notre dessein n’est celui de devenir un héros admiré de tous mais des combattants capables ...

11977 - Jeune femme assyrienne. (Feutre sur papier texture toile 17.7×12.7)

Jeune femme assyrienne. (Feutre sur papier texture toile 17.7x12.7)

11974 - Λαϊκή και ανθρώπινη φωνή

Λαϊκή και ανθρώπινη φωνή σπάνια μπορείς ν' ακούσεις γιατί πρέπει να ζήσει και για τους άλλους για να προσφέρει χαρά δίχως να πάρει αυτή κι αν δεν ...

11974 - Laica e umana voce

Laica e umana voce raramente puoi sentire perché deve vivere anche per gli altri per offrire gioia senza che lei ne riceva e se non sei generosa ...

11973 - Ο Χριστιανισμός κι ο Ελληνισμός

Ο Χριστιανισμός κι ο Ελληνισμός είναι τόσο στενά συνδεδεμένα όσο είναι οι γραμμές πάνω στα χειρόγραφα όπου οι μελετητές αναλύουν τα κείμενα με σεβασμό ...

11973 - Il Cristianesimo e l’Ellenismo

Il Cristianesimo e l’Ellenismo sono così strettamente collegati tanto quanto sono le linee sui manoscritti ove gli studiosi analizzano i testi con ...

11972 - Η αξία του Ελληνισμού

Η αξία του Ελληνισμού που εξηγεί γιατί οι Έλληνες δεν έχουν ανάγκη να εκθειάζουν το έθνος είναι αφοπλιστικά απλή, γιατί ποτέ δεν ένιωσαν την ανάγκη ...

11971 - Τα φώτα του Ελληνισμού

Τα φώτα του Ελληνισμού αν και είναι πολυάριθμα έχουν μέσα τους μια σπάνια αλυσίδα δομημένη πάνω στο ζευγάρι το πολύτιμο του δασκάλου και του μαθητή ...

11970 - Αναφορά στην Ανθρωπότητα

Αν ο Ελληνισμός έκανε αναφορά στην Ανθρωπότητα θα της έγραφε πάρε ότι θες από το έργο μου και θα άρχιζε από το φως του μαρμάρου των Κυκλάδων για ...

11969 - Hellenism in spacetime

Hellenism in spacetime is a system of reference with no system because it cannot stand the principles and lives with values only it does not want ...

11969 - Ο Ελληνισμός στο χωροχρόνο

Ο Ελληνισμός στο χωροχρόνο είναι ένα σύστημα αναφοράς δίχως σύστημα διότι δεν αντέχει τις αρχές και ζει μόνο με αξίες δεν θέλει ιεραρχία και ως άλλος ...