N. LYGEROS PhD

Opus

25607 - Όταν βλέπεις τον άνθρωπο

Όταν βλέπεις τον άνθρωπο ν’ ανακαλύπτει πράγματα που δεν ήξερε για τον εαυτό του και που τον προβλημάτιζαν δίχως να ξέρει τότε ανακαλύπτεις μετά ...

25606 - Μέσα στο δικαστήριο

Μέσα στο δικαστήριο ποιος θα μπορούσε να φανταστεί μάθημα περί εγκεφάλου με θέμα τη γλώσσα και τη σκέψη κι όμως αυτό έγινε και μάλιστα για τρεις ...

25605 - Μαύρα βότσαλα

Μαύρα βότσαλα ψάξε να βρεις για να χτυπήσεις την μοίρα των βασανιστών που τόλμησαν να δείρουν ανθρώπους που ήθελαν μόνο και μόνο να ζήσουν ...

25604 - Ποντιακές κινήσεις

Ποντιακές κινήσεις πρέπει να βρεις τουλάχιστον στην αρχή για ν' ανακαλύψεις την ουσία της πράξης όταν αντιστέκεσαι στη βαρβαρότητα κι όταν μεταφράζεις ...

25603 - Χόρεψε ποντιακά

Χόρεψε ποντιακά αν δεν αντέχεις όλα όσα ακούς από την κοινωνία της λήθης για να έρθεις στα ίσια σου αλλιώς θα σαπίσεις και τη ζωή σου κι όχι μόνο ...

25602 - Ξύπνα, μαθήτρια

Ξύπνα, μαθήτρια τέλειωσε η προθεσμία η γιαγιά έφυγε και τώρα πρέπει ν’ αλλάξεις επιτέλους τον ρόλο της ζωής γιατί κανείς πια δεν σ’ αναγκάζει ...

25601 - Δεν γεννήθηκες

Δεν γεννήθηκες στη ξενιτιά και δεν έμαθες τι είναι η εξορία μέσα στη χώρα σου επειδή το σύστημα αποφάσιζε τα πάντα για το καλό σου ακόμα βέβαια ...

25600 - Άκου τα τραγούδια

Άκου τα τραγούδια τα παραδοσιακά που σου έμαθε η γιαγιά σου και θα δεις ότι δεν υπάρχει καμιά αναφορά στον κόκκινο εφιάλτη που έζησε γιατί αυτός ...

25599 - Όταν είσαι

Όταν είσαι του Δήμου δεν είναι ανάγκη να υποστείς και το κράτος γιατί αυτό ήταν πάντα ενάντια στον Προμηθέα εξαρχής όχι λόγω μίσους αλλά εντολής ...

25598 - Μία ερώτηση μόνο

Πώς επιτρέπεις στον εαυτό σου να πιστεύει σε αυτή τη σαβούρα ενώ ξέρεις ότι διέπραξε γενοκτονίες χωρίς ενοχές γιατί θεωρούσε όλους τους άλλους ...

25597 - Μην τους αφήσεις

Μην τους αφήσεις να σε θάψουν ζωντανό επειδή δεν θέλουν τον σταυρό σου πάνω στο στήθος η δύναμή τους είναι κενή κι οφείλεται μόνο και μόνο στις ...

25596 - Γιατί μ’ άφησες;

- Γιατί μ’ άφησες να ζήσω στην πατρίδα μου… - Τι θέλεις να πεις; - Να ζήσω την ίδια βαρβαρότητα; - Που έζησες τότε; ...

25595 - Αφού η γιαγιά σου

Αφού η γιαγιά σου έζησε τη σκλαβιά του κομμουνισμού στην Ένωση τη Σοβιετική πώς μπορείς εσύ να τολμάς να μιλήσεις για την αλήθεια λες κι είναι ...

25594 - Γιαγιά γιατί πέθανες

Γιαγιά γιατί πέθανες τόσο νωρίς δίχως να περιμένεις ν' απελευθερώσουμε την πατρίδα μας από το φασισμό του κόκκινου που δεν θέλει ν' αποδεχτεί ...

25593 - Αφού θέλεις

Αφού θέλεις να μιλήσουμε για το θέατρο πρέπει να διαβάσεις και το έργο που επιτρέπει με το σενάριο να παίξουν οι άνθρωποι άλλες ζωές για ν' αναδείξουν ...

25592 - Το κρυφό βιβλίο

Το κρυφό βιβλίο δεν έλεγε τα πάντα όπως νόμιζαν οι περισσότεροι αλλά μόνο την ουσία για όσους ήξεραν την αλήθεια για τη μνήμη της νοημοσύνης ...

25591 - Le sens caché

Le sens caché du djembé se trouve dans la tradition des maîtres et des disciples qui se passent le relais pour ne pas perdre l’essence d’un savoir ...

25591 - Το κρυφό νόημα

Το κρυφό νόημα του djembé βρίσκεται στην παράδοση των δασκάλων και των μαθητών που περνούν την σκυτάλη για να μην χαθεί η ουσία μια γνώσης ...

25590 - Le djembé magique

A Sébastien   Le djembé magique sous un air de conte représente un rite initiatique où la musique joue un rôle catalytique ...

25590 - Το μαγικό djembé

Το μαγικό djembé σε μια ατμόσφαιρα παραμυθιού αντιπροσωπεύει μία ιεροτελεστία μυητική όπου η μουσική διαδραματίζει έναν ρόλο καταλυτικό μέσω του ...

25582 - Οι εκκλησίες είναι θύματα

Οι εκκλησίες είναι θύματα εκ φύσης, διότι είναι φτιαγμένες για να είναι ανοιχτές σε όλους μέσα στις πόλεις δίχως καμιά ειδική προστασία. Έτσι συχνά πέφτουν ...

25582 - The churches are victims

The churches are by nature victims, because they ought to be open to all within the cities, without any specific protection. As a result they often are ...

25581 - Το θέατρο και η έξυπνη παιδεία

Στην κλασσική εκπαίδευση, το θέατρο χρησιμοποιείται ελάχιστα και μερικοί από τους μικρούς ανθρώπους δεν έχουν ασχοληθεί επί της ουσίας ποτέ με το θέατρο. ...

25581 - Theater and intelligent paedea

In the conventional education system, theater is hardly used and some of the young people have never in actual fact been involved with the theater. Even ...

25581 - Театр и Умное Образование

В рамках классического обучения, театр, используется незначительно и ,некоторые дети, по-существу никогда не сталкиваются с театром. Тем не менее театр, ...

25580 - Η στρατηγική της αναγνώρισης

Η στρατηγική της αναγνώρισης στον τομέα της γενοκτονίας δεν πρέπει να βασίζεται αποκλειστικά στο θύτη, αλλά να θεμελιώνεται με την Ανθρωπότητα. Για πολλά ...

25580 - La estrategia de reconocimiento

La estrategia de reconocimiento en el sector de los genocidios no debe enfocar exclusivamente el perpetrador, sino estar fundida en la Humanidad. Durante ...

25580 - Стратегия признания

Стратегия признания в разделе геноцида не должна базироваться исключительно на преступнике, а должна фундаментироваться с Человечеством. На прротяжении ...

25580 - La strategia del riconoscimento

La strategia del riconoscimento in ciò che concerne il genocidio non deve basarsi esclusivamente sul carnefice, ma deve essere fondata sull’Umanità. Per ...

25580 - The strategy of recognition

The strategy of recognition in the field of genocide should not be based exclusively on the perpetrator, but to be established with Mankind. For many years, ...

25580 - Стратегијата на признавање

Стратегијата на признавање во областа на геноцидот не треба да биде основана исклучиво на злосторникот, туку треба да биде воспоставена со Човештвото. ...

25579 - Η Κυπριακή ΑΟΖ ως στρατηγικό εργαλείο

Όλο και περισσότερο βλέπουμε πως η Κυπριακή ΑΟΖ δεν είναι απλώς ένας οικονομικός παράγοντας όπως πιστεύουν οι περισσότεροι ακόμα και από τους δικούς μας, ...

25579 - The Cypriot EEZ as a strategic tool

We are of late increasingly comprehending that the Cypriot EEZ is not merely an economic factor, as most, even some of our own assume, and that in actual ...

25578 - Η συλλογική πράξη

Η συλλογική πράξη είναι πιο εντυπωσιακή από την ατομική γιατί είναι σπάνιο να αντιλαμβάνεται ο καθένας τον ρόλο του και τα θαύματα γίνονται αποτελεσματικά ...

25577 - Δες το έργο

Δες το έργο με το βλέμμα της ανάγκης για να καταλάβεις και το όραμα της Ανθρωπότητας ότι βασίζεται στους υπηρέτες της για να χτίσει τα θεμέλιά ...

25576 - Και πάνω στο κείμενο

Και πάνω στο κείμενο μπορείς να προσθέσεις νέες ιδέες του μέλλοντος γιατί η μνημοσύνη είναι ανοιχτή δομή που δεν κλείνει ακόμα και πληγωμένη διότι ...

25576 - Even on a text

Even on a text it is permissible to add new ideas for the future because Mnemosyne is an open structure which does not shut-down even when it is ...

25575 - Η ευθύνη

Η ευθύνη της προστασίας του έργου είναι τόσο σημαντική όσο η παραγωγή του διότι είναι η μνημοσύνη της νοημοσύνης και αυτή επιτρέπει την ενσωμάτωση ...

25575 - The responsibility

The responsibility of work's protection is as important as its production because it is the mnemosyne of intelligence and it permits to the incorporation ...

25574 - Με τα βιβλία

Με τα βιβλία στη σειρά διαβάζεις το παρελθόν με τα τετράδια διαβάζεις το μέλλον γιατί το φως τους δεν έγινε ακόμα το μελάνι του τυπογραφείου ...

25573 - With the work

With the work you perceive the difference that it creates and life is no longer only existence for the continuity because you learnt through teaching ...

25573 - Με το έργο

Με το έργο αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά που δημιουργεί και η ζωή δεν είναι πια μόνο ύπαρξη για τη συνέχεια επειδή έμαθες μέσω διδασκαλίας την ελευθερία ...

25572 - Κεραμικά αγάπης

Κεραμικά αγάπης είδες στην έκθεση αφού οι εικόνες απέκτησαν και τρίτη διάσταση χάρη στα χέρια της μαθήτριας που άγγιξε την ύλη για να δημιουργήσει ...