59034 - Η προετοιμασία της μελέτης

Ν. Λυγερός

Μαθήτρια: Θα δούμε μαζί την παρτιτούρα του Bach;

Δάσκαλος: Θα κάνουμε την προετοιμασία της μελέτης…

Μαθήτρια: Δηλαδή;

Δάσκαλος: Θα βρούμε τα σταθερά σημεία… Χρόνος Τα αναλλοίωτα αν θες… Σιωπή

Μαθήτρια: Να δούμε ένα παράδειγμα;

Δάσκαλος: Δες αυτή τη νότα σε αυτά τα μέτρα.

Μαθήτρια: Είναι η ίδια…

Δάσκαλος: Κι όχι μόνο. Γύρω από αυτή θα δημιουργήσω μια ζυγαριά… Και μία ταλάντωση…

Μαθήτρια: Το πριν και το μετά…

Δάσκαλος: Το βαθύ και το ψηλό…

Μαθήτρια: Είναι πιο όμορφα έτσι.

Δάσκαλος: Δες και αυτό το staccato.

Μαθήτρια: Το διπλό;

Δάσκαλος: Ναι και δες πως επανέρχεται.

Μαθήτρια: Πως θα πρόσεχα αυτά τα σημεία.

Δάσκαλος: Με πάθος και αγάπη.

Μαθήτρια: Ο σεβασμός δεν φτάνει…

Δάσκαλος: Θέλει την υπερστήριξη τη Διδασκαλίας.

Μαθήτρια: Το βλέπω έμπρακτα.

Δάσκαλος: Δες και το σολ…

Μαθήτρια: Τούτο;

Δάσκαλος: Και το επόμενο… Έχει πολυκυκλικότητα.