35556 - Βαθύτητα Ελευθερίας. (με Β. Τσατσαμπά)

Ν. Λυγερός, Β. Τσατσαμπά

Μαθήτρια: Ο Σπάρτακος ήταν ελεύθερος; Ή απελευθερωμένος;

Δάσκαλος: Ήταν αρχικά ελεύθερος, μετά τον αιχμαλώτισαν και τελικά απελευθερώθηκε.

Μαθήτρια: Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στην εσωτερική και σωματική ελευθερία;

Δάσκαλος: Ναι, είναι η ουσία.

Μαθήτρια: Το ελεύθερο πνεύμα είναι πιο ισχυρό από το ελεύθερο σώμα;

Δάσκαλος: Βέβαια.

Μαθήτρια: Οι ελεύθεροι πολιορκημένοι;

Δάσκαλος: Ναι!

Μαθήτρια: Ένα ελεύθερο πνεύμα μπορεί να οδηγήσει το σώμα στην ελευθερία; Ή μάλλον στην απελευθέρωση;

Δάσκαλος: Δεν κάνει τίποτα άλλο. Το απελευθερώνει για να ζήσει την ελευθερία.

Μαθήτρια: Το αντίστροφο;

Δάσκαλος: Όχι.

Μαθήτρια: Άλλο ένα ασύμμετρο δίπολο;

Δάσκαλος: Και αυτό είναι βασισμένο στη σχέση Δασκάλου και μαθητή αλλά το τελευταίο είναι πιο ισχυρό.

Μαθήτρια: Μου έρχεται στο νου ο Προμηθέας.

Δάσκαλος: Είναι σωστό για την Ανθρωπότητα.

Μαθήτρια: Ο Χριστός.

Δάσκαλος: Είναι διαφορετική η θυσία.

Μαθήτρια: Ναι λόγω ιστορίας.

Δάσκαλος: Η πίστη κάνει τη διαφορά.

Μαθήτρια: Μου το προχωρήσατε, σκέφτομαι.

Δάσκαλος: Καλώς.

Μαθήτρια: Η θυσία είναι ο υπέρτατος βαθμός ελευθερίας;

Δάσκαλος: Αν δημιουργεί αλλαγή κύκλου.

Μαθήτρια: Η Αντίσταση, η Ανάληψη;

Δάσκαλος: Η συνέχεια της πολυκυκλικότητας.

Μαθήτρια: Κατανοητό.